Το ΕΤΑΑ - Τομέας Υγειονομικών για την υποστήριξη των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του, προσφέρει στους Εργοδότες, Παρόχους Υγείας & Συμβεβλημένους Ιατρούς υποστήριξη σχετικά με τυχόν απορίες ή προβλήματα. Για την άμεση κάλυψη των αναγκών σας μπορείτε να απευθυνθείτε στη νέα Μονάδα Διεκπεραίωσης Συναλλαγών (ΜΟ.ΔΙ.Σ.) με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- Τηλεφωνική κλήση στο Call-Center, στα τηλέφωνα 213-0094951 & 213-0094801 μόνο για την υποστήριξη Εργοδοτών & Παρόχων Υγείας, το οποίο λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες από 8.30 π.μ. έως 4.30 μ.μ.
- Τηλεφωνική κλήση στο Call-Center, στο τηλέφωνο 213-0094776 & 213-0094753 & 213-0097025 & 213-0097042 μόνο για την υποστήριξη Συμβεβλημένων Ιατρών/ Ασφαλισμένων, το οποίο λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες από 8.30 π.μ. έως 4.30 μ.μ.
- Συμπλήρωση και αποστολή της Φόρμας Επικοινωνίας που υπάρχει στο αριστερό μενού στο web site, στην οποία θα αναφέρονται η ανάγκη και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπευθύνου σας, ώστε να έρθει σε επαφή μαζί του ο αρμόδιος υπάλληλος υποστήριξης της νέας μονάδας ΜΟ.ΔΙ.Σ..
- Κεντρική Υπηρεσία ΕΤΑΑ-ΤΥ – Τμήμα ΜΟ.ΔΙ.Σ., Αχαρνών 27 – Αθήνα (Ισόγειο), το οποίο εξυπηρετεί το κοινό κατά τις εργάσιμες ημέρες από 8.30 π.μ. έως 1.00 μ.μ.
Το τμήμα υποστήριξης ΜΟ.ΔΙ.Σ. δέχεται τα αιτήματα των συναλλασσόμενων και συντονίζει όλες τις ενέργειες για την άμεση διεκπεραίωση τους.
|